·144 syf.····Okunma: 05 Aralık 2025 22:23 kitap anlatıcının (kitapta anlatıcı olarak geçiyor) fany’nin ölümünden sonra olan düşüncelerini, fany ile olan konuşmalarını, anılarını ve fany’nin hayatını kendi düşünceleriyle anlatıyor. Kitapta roman yazıyor fakat roman değil ve bu yüzden roman tarzı bekleyen okurları maalesef hayal kırıklığına uğratmış olabilir. Buradaki yorumlara baktığımda kitabı yarım bırakan, beğenmeyen vs var ki; kitap okuyucuları ikiye bölebilecek nitelikte.. Biraz derinlere inilirse bence güzel bir kitaptı ben beğendim ama çok ta aman aman bayılmadım. Fany zihinsel hastalığı olan bir karakter ve hayata onun gözünden bakarak kitabı okuduğunuzda aslında herşey yerine oturuyor.