Bence çok kötü bir kitap hiç beğenmedim kitabı normal okusaydım yarım bırakırdım. Sesli kitap olarak kitabı bitirmek için gerçekten uğraştım ama gene yarım kaldı ben gerçekten bu kitabı ne dinlemeye ne okumaya vakit ayırmasını asla istemem o yüzden de bu yorumu yazıyorum. Ben kimseye önermem.