Bu kitabı çok merak ediyordum ama bir türlü elim gitmedi nedense 🫠 o yüzden sen bitirince fikirlerini sormak için bekleyeceğim👉🏻👈🏻 keyifli okumalar dilerimm 🫶🏻
Kitap şu anlık iyi gidiyor. Seveceğimi düşünüyorum çünkü 1800'lü yıllar ile alakalı her şeyi silip süpürürüm. Ondan bu kitap bana çok iyi gelecek eminim. Umarım böyle devam eder.