10/10
·432 syf.··
Beğendi
·
2025 39. kitabı
Selam serinin son kitabının yorumu ile geldim. Resmen bana serii neden bu kadar çok sevdiğimi anlatan bir kitap oldu önemli tüm olayları unutmuş olmanın mutluluğu ile okudum kitabı. Güzel olduğunu biliyorum ama neler olduğunu hatırlayamıyorum harikaydı. Bu kitapta Karanlıklar Efendisinden bir kez daha kaçan Alina ve ekibinin kayıp prensin ve ateşkuşunun peşine düşmesini okuyoruz. Kitap çok güzeldi. Her bir sayfası tam seri sonuna yaraşır bir kitaptı. Alina seviyorum ama bu kez Malyeni de sevdim çok fedakarca davranan yürekli bir karakter. Nikolai desen zeki elinden her iş geliyor ayrı bir mükemmellikte ama Karanlıklar efendisini de bir ayrı seviyorum. Nikolai bu kitapta okudukça o kadar hoşuma gitti ki şimdi Nikolai’nin kitabı olan Yara İzi Karalına başlayacağım. Yazarın en güzel yanın oluşturduğu evrende boşluk göremiyorum o kadar güzel örmüş ki ilmek ilmek. Hem kolay okunuyor hem keyifli. Çok tatlı bir seri. Olaylar olarak ben sonunda yine biraz üzüldüm ama yerinde bir son olmuştu. Okumayanlara canı gönülden öneriyorum.
Çöküş ve YükselişLeigh Bardugo · Martı Yayınları · 20154,800 okunma
·
42 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.