Herkese Merhaba
Eğer içinizi ısıtacak bir hikaye arıyorsanız okumanızı şiddetle tavsiye ederim. özellikle çok aksiyonlu ve acıklı hikayeler okumaktan sıkıldıysanız tam sizi dinlendirecek ve yer yer tebessüm ettirecek bir hikaye.
Hikayenin içeriğine gelecek olursak Ankara da yaşayan Gündüz ailesinin günlük hayatında yaşadıkları şeyleri anlatıyor. Tam bir Türk ailesinin hayat tarzının ele alınması ise en sevdiğim şeylerden biri.
Kitapta sevdiğim bir diğer şey ise Gonca ve Gülbade'nin arasında ki tatlı arkadaşlıkları oldu.
Dil gayet akıcı idi.
Olumsuz olarak söyleyebileceğim şey kitaptaki karakter olan Gonca'nın iç seslerin de bazen gereksiz ayrıntıya girilmiş olmasıdır.
Yazarın eline emeğine sağlık.