Gazali gerçekten sahip olduğumuz dil organına dair çok güzel bir şekilde ayet ve hadislerden de örnekler getirerek olayları daha iyi kavramamızı sağlamış. Özellikle kitabın on yedinci ve on sekizinci bölümleri beni çok etkiledi. Bu kitap bence bütün insanlığa hitap ediyor, her insanın okuması gerektiği kanaatindeyim. İnanın çok şey katacaktır size. Özellikle gençler erken yaşta okuma şansı bulduysanız çok şanslısınız.