ŞAHİKA YORUM:
Puan vermedi·416 syf.··
2025 59. kitabı
“İnsan, ömrü boyunca farkında olmadan ruhunun evini arar.” --------- Kitaba başladığımda adapte olmakta bir tık zorlandım ama birkaç bölüm sonra öyle bir açıldı ki, sayfalar su gibi aktı. Fatma Erdek’in kalemiyle ilk kez tanıştım. Şahika, iki kadının kesişen hayatlarını hem geçmiş hem günümüz üzerinden işliyor. Şahika’nın unutmaya direnen hikâyesi etkileyiciydi. Onun sessizliği, zarafeti ve sakladığı acılar içten anlatılmıştı.. Karen’in hikâyesi ise daha modern ve hareketli bir çizgide giderken, Şahika’nın geçmişi kitabın duygusal yükünü taşıyor. Karen’in Türkiye’ye dönüşüyle başlayan yolculukta Aral ile bir davette göz göze geliyorlar ama asıl birbirlerini tanımaları iki yıl sonra, Karen’in Şahika ile yapacağı röportaj için Şahika’nın evine gittiğinde gerçekleşiyor... Aral’ın ilk başta gizemli duran tavrı, zamanla Karen’le kurduğu çekim ve aralarındaki mesafeli ama hisli iletişim kitaba güzel bir denge katıyor. Kitabın sonlarına doğru Şahika’nın duygusal yönü daha da yoğunlaşıyor ve kitap derinleşiyor. Yazarın kalemi hem sade hem etkileyiciydi. Bu tarz içten ve karakter odaklı kitapları sevenlere kesinlikle tavsiye ederim.
ŞahikaFatma Erdek · Ephesus Yayınları · 202587 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.