5/10
·144 syf.··
2025 14. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 06 Aralık 2025 20:17
Herkese merhaba, şu sıralar popüler olan bir kitabın yorumuyla geldim. Kitapta, bir yayınevinin sosyal medya yöneticiliğini yapan Baek Sehee’nin psikoloğu ile yaptığı konuşmaları okuyoruz. Baek oldukça depresyonda bir kız ve düşünceleri beni de çok etkiledi. Depresyona soktu hatta o yüzden kitabı pek sevemedim :D Kız hiçbir şeyden memnun olmuyor ya herkesin onu beğenmesini ve sevmesini bekliyor, kendini olduğu gibi kabul etmiyor, çirkin, kilolu ve başarız buluyor yani aşırı içim şişti okurken. Psikoloğu da onu düzeltmeye çalışıyor bu tür düşüncelerinin arkasındaki nedeni ona göstermeye çalışıyor. Başarılı da oluyor düşüncelerini dışarıdan bir göz yorumlayıp ona yansıtınca o da kendi düşüncelerine şaşırıyor hatta. Düzeltmeye çalışıyor kendini ama asla hayatı gri olarak göremiyor, hep siyah ve beyazlardan ibaret görüyor. O kadar kötü ki… Bazı yerlerde acaba ben de mi böyle düşünüyorum diye düşünüyorum, yüksek ihtimal yazar herkesin bu düşüncelere sahip olduğunu düşünerek yazmış ben şu noktada yakın hissettim, bir toplu taşımada biri telefonuna bakar ya çok rahatsız olurum bu durumdan, kendimi çok rahatsız hissederim telefonu kapatırım yani bunu herkes düşünüyordur bence :D
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Se-hee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.