Bu tarz kitapları seviyorum. Duygu karmaşası yaşatıyor.
Önceleri üzüntüden ağlamaya başlıyorsunuz. Sonra mutluluktan...
Kader Gayrete Aşıktır ancak Gayret Kadere Aşık değildir.
Kitap başlangıç ve kitap sevdirme açısından çok iyi! Herkesin bu tarz kitaplardan okuması lazım çünkü empati duygusunu geliştiriyor.
Deniz ANNE...
Kerem ise baba demeye bin şahit ister. Hatta İNSAN bile demek zor!
Başrol ERKUT... Zor bir hayat mücadelesi... peçeteler hazırda bulunsun.
HAYIRLI OKUMALAR :)