Onu hep savaş meydanlarındaki fotoğraflarından, annesinin, babasının, kardeşinin birer fotoğrafıyla, hayatını sanki bir film kahramanıymış gibi kısıtlı ve düz bilgilerle öğrenmişiz... Oysa Mustafa Kemal en başta bir insandı... O bir kahraman olmanın yanında , bir evlattı, bir ağabeydi, bir sevgiliydi, bir eşti, bir arkadaştı... Duyguları, aşkları, pişmanlıkları, arkadaşları, sevdikleri ve sevmedikleriyle hayatın her aşamasından geçti... Atatürk 'ün hayatını en insani yönleriyle anlatan Ayşe Kulin yine muhteşem bir romana imzasını atmış. Bana ortaokul sıralarından beri okumayı sevdiren kitapların sahibi, yine şaşırtmadı. Ayşe KulinAylardan Kasım Günlerden Perşembe