Başkumandan Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’ü hiç böyle okumamıştım. Hayatı boyunca doğrusuyla yanlışıyla “Yalnız” bir adam olarak gördüm büyük önderimizi. Kitapta her yalnızım dediğinde aslında ne kadar da yalnız olmadığını, onun ailesinin kahraman Türk milleti olduğunu anımsadım. Hayatını ülkesine adamış, adarken de hayatından ödün vermiş büyük önderimizi saygıyla, özlemle ve minnetle tekrar yad ettik. Yazarımızın kalemindeki ustalık takdire şayan. İlk defa bir Ayşe KULİN kitabı okudum ve çok beğendim. Ayşe KulinAylardan Kasım Günlerden Perşembe