ᗪᗴᖇIᑎ ᗰᗩᐯI
@Siyahzambakkk
Takip Et
Otobüsün sol camından etrafı izlerken, sağ camından kaçırdıklarımızdan ibarettir bazen hayat.
33 beğeni
·
350 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Mısra
O zamaannn sağ tarafı kaçırmamak için otobüsün ortasında ayakta dururum bir sağa bir sola bakarak izlerim yoluuu
2
Önceki 1 yanıtı göster
ᗪᗴᖇIᑎ ᗰᗩᐯI
Gönderi Sahibi
Mantıklı ya
1
2 yanıtı göster
Gizle