Otobüsün sol camından etrafı izlerken, sağ camından kaçırdıklarımızdan ibarettir bazen hayat.
·
350 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O zamaannn sağ tarafı kaçırmamak için otobüsün ortasında ayakta dururum bir sağa bir sola bakarak izlerim yoluuu
ᗪᗴᖇIᑎ ᗰᗩᐯI
Gönderi Sahibi
Mantıklı ya