BAYILDIM!!! Kütüphanede ödünç alıp almama konusunda oldukça kararsız kaldığım ve son dakika dayanamayıp benimle eve geliyorsun diyerekten aldığım bu kitap bir günde bitti. Ve çok güzeldi mükemmeldi ne desem az kalır. Kısaca konumuzdan bahsetmek gerekirsek Jazmin’in yakın arkadaşı Icarus’la birlikte bir binadan aşağı atlıyor ve cesetleri bulunamıyor yıllar önce başka bir çiftin yaptığı gibi. Olayları birkaç farklı bakış açısından bir röportaj şeklinde okuyoruz. SPOİLERRR!!!! Icarus ve Becky aşkı o kadar gerçek hissettiriyordu ki sağlıksız ama sonuna kadar aşıkmış gibi. Alex ve Jazmin sonları üzücü bitseydi büyük ihtimalle dayanamazdım. Son sayfalarda şıp şıp ağladım zaten. Sevginin türleri olabilir seviyesi olabilir ama bizi biz yapan birbirimize bağlayan şey sevgidir kitap bunu anlatıyor. Çok hoşta herkes okumalı.