*spoiler*
İnsanın sosyal bi varlık olması sürekli ilişki ve etkileşim içinde olmasını zorunlu kılmaktadır. İletişim halinde bulunacak ve iletişimi başlatacak olan insanın önce kendisini tanıması, duygu, durum ve düşüncelerini doğru konumlandırması gerekir. İletişim ne kadar sağlıklı başlarsa o kadar sağlıklı devam eder, sağlıklı iletişimin gereklerini bilmemiz gerekir.
Bireylerinin doğru yerinde iletişimi kurabilecek beceriye sahip toplumlarda gelişmeye daha açık bir toplum haline geliyor.
Kitap güzel okunmaya değer