Puan vermedi·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Aralık 2025 23:57 Kemal Varol kitaplarını seviyorum. Dili sade kurgusu güzel okuyucuyu sıkmayan bir havası var. Olay kurgusu çok sıcak samimi insanı derinden etkileyen düşüncelere sahip. Kitabı okurken insan kendi hayatından izler bulabiliyor. En önemli nokta bu zaten insanın gerçek hayatında yaşadıklarını okuduklarında hissetmesi, kendini kitabın bir parçası gibi normal zamandaki hayatını kitabın özünde hissetmesi beni çok etkiledi. Eminim ki yazarın daha diğer kitaplarını okumayı merakla bekliyorum...