Genelde mafyatik kitapların çoğunda gördüğüm veya benim okuduklarımda en azından kadınlar hep çok pasif, duygusal ve ordan oraya savrulan karakterlerdi ama bu kitaptaki kadın baş karakteri gerçekten beğendim. Aslında baktığınızda çok sıradan bir insan gibi duruyor ama öyle bir zaman dilimi geliyor ki helal len diyorsunuz. Bu incelemeyi bu kitaba yazıyorum ama burdaki bölümde miydi bilmiyorum bi kadın vardı ünlü sürekli ana karaktere saf salak bu diyip durdu ama sonunda öğrendik ki asıl salak kendisiymiş. Kimle karşı karşıya olduğunu bilmeden yorum yapıyor bide haspam. Ben sevdim seriyi ya harika bir çiftler ama shouma da bir yakışıklı değil desem yalan olur yaniii. ( Spoiler) Sadece kafamı karıştıran ikisinin ilişkisi o da şundan kaynaklı tamam genel olan anlıyorum ama ana erkek karakterimiz sana aşık oldum seni asla bırakmayacağım diyip diyip neden başka kadınlarla birlikte oluyor çözemedim. Bilen varsa cevap versin. Bir de geçmişle ilgili kafama takılanlar var umarım ileride cevaplarını alabilirim.