9/10
·352 syf.··
2018 18. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 21 Nisan 2018 15:48
Arne Dahl birinci kitabı ile hayal kırıklığı yaratmıştı. İkinci kitaba bu tereddütlerle başladım ama tüm ön yargılarımı yıkan iyi ki okumuşum diyeceğim bir kitapla karşılaştım. Kitapta olayları çözen "A Takımı" gibi polis gruplarını pek sevmem çünkü hepsi mükemmel olan bu tür takımlar, çizgi romanlarda sırıtmazken romanlarda inandırıcılığı bence olumsuz etkiliyor. Arne Dahl'in A Takımı ise defoları olan bir takım. Üyelerin iç dünyaları ve birbirleriyle olan ilişkileri oldukça gerçekçi yansıtılmış. Takımın bir üyesi öne çıkıp başkahraman olarak gösterilmiyor. Yaptıkları araştırmalar, ipuçlarını takip etmelerinin anlatıldığı bölümler ustalıkla yazılmış. Güvenlik kamerası ve bilgisayar yardımıyla katili yakalayıveren polisiyelerdeki yavanlık yok. Amerikanın kendi çıkarları için tüm dünyayı umursamadan yapabilecekleri de tüm açıklığıyla verilmiş. Bir cinayetle başlayıp uluslararası bir komployla sonlanan bir kitap okumak istiyorsanız düşünmeden okuyabilirsiniz. Bu arada A Takımı üyelerini tam olarak tanımanız için mutlaka birinci kitapla başlayın.
Kötü KanArne Dahl · Doğan Kitap · 201468 okunma
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.