Puan vermedi·712 syf.····Okunma: 05 Ocak 2024 22:00 Twilight serisini okumuş biri olarak devam kitabı var bu sefer Edward’ın ağzından dediler derim uğraşlar sonucu buldum . Çünkü yazılalı çok uzun zaman olmuş .
Sadece ilk kitabın 700+ sayfa şeklinde böle Edward ağzından anlatılması … ve benim acaba bütün kitaplarıdaki düşünceleri mi diye alıp okumam …. Çünkü çok kalın . Okurken ve sonrasında “iyi ki yazar diğer kitaplar için de aynısını yapmamış , dedim “ .
Son olarak Alacakaranlık serisinin siyah versiyonu dışında bir de beyaz versiyonu da varmış fakat ülkemizde basılmamış . Onunda merak etmiyor değilim .