Okuduğumda etkisinden çıkamadığım etkileyici bir kitaptı..Kader ağlarını örüyor ve hangi yolu denersek deneyelim önemli olanın hayatın güzelliklerinin farkında olmayı ve farklı bakış açılarından çok daha yaşanılabilir kılınacağını gösteriyor.'Keşkeler'de 'belkiler'de takılı kalmak yerine içimizdeki gücü açığa çıkarmayı öğretiyor