Kendisi kısacık ama etkisi kocaman derinlik bırakarak giden bir kelam bitirdim
13 ayrı öyküden oluşan bu güzel kelamda eminim herkes kendinden bir kıssa bulacaktır. Akran zorbalığına maruz kalan, ailesi tarafından yeterince sevilmeyen, silik ve kendini yetersiz hisseden, benliğini haykırışları ile ispatlamaya çalışan bir sürü karakter vardı çünkü. Hepimiz bunlardan biri değil miyiz sahi?
Bize bizi anlatan böylesi değerli eserler okudukça yalnız olmadığımız birçok olay, kişi ve mekan olgusuna şahit olunca rahat nefes alanlardanım ben. Evet ne yazık ki hep mutlu olmaya, görünmeye, yeterli hissettirilmeye zorbalandık fakat bizler robot degil insanız. İşte bize insanlığımızı anlatan sevgili yazarımızın bu özel kelamını kendini özel hisseden sessiz yürekler mutlaka ama mutlaka okumalı
Hem kendine hem çevresine ses olmak için sessiz kalan insanları duyan böyle değerli alıntılar, hikayeler ve derin derin düşündüren karakterler var olsun. Kaleminize mürekkep, ömrünüze sağlık diliyorum hocam, kaleminiz daim olsun inşaAllah