Yazar ile tanışma kitabım oldu. Kalemini çok sevdim, kitabı elimden bırakamadım ve bir günde bitti. Ana karaktere yer yer kızsam bile onun yolculuğuna eşlik etmek çok güzeldi, ayrıca MİM... Değişik ve sürükleyici bir konu olması sebebiyle şans verilmesi gereken bir eser olduğunu düşünüyorum. Ben yazarın diğer kitaplarını da merakla okuyacağım.