Puan vermedi·216 syf.··
2025 1. kitabı
Kitabı herkese tavsiye edebilirim. Bitirince insan bi durup dusunuyo gerçekten okurken de olduğu gibi. Kitap kapagindan ve adından karamsar görünse ve konusu öyle dursa da aslında tam tersine yaşama anlam katiyo diyebilirim. Yani durup düşünmek karamsarlık gibi düşünülse de aslında neden arayislari bulunuyo. Hayatimizda hepimizin anlam aramak belki de üzerine yüklenilen misyonlardan kaçmak, farklı yollar bulmak veya kendini keşfedip önemli kılmak yolunda yuruyoruz. Kimimiz bu yuruyusu yine hayat yolundan( farkli veya ayni yollardan) giderken kimimiz yaşamına son vererek kimimiz farklilasip diger cogunluk gozunde delirerek gerceklestiriyo. Hepsi de bir yol ve delilik denilen şey de aslında bi anlamlanma süreci. Hayat da yollarimizda gerceklestirdiklerimizden ibaret. O yüzden "yaşamak" ogutleniyo kitapta da. Daha çok gerçekleştirmek. Daha çok yol alabilmek. Çokluk burda zaman olarak degil tatminsel olarak aslında ama hiç bir zaman tam olarak tatmin olmamak aslında yaşamak. Kitap bu şekilde düşünce kitabı gibi olsa da aynı zamanda içerisinde olaylar da geçen aşk olunan bi kitap. Gerçekten güzeldi:)
Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho · Can Yayınları · 2020102,5bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.