·296 syf.····Okunma: 11 Aralık 2025 11:46 gayet iyiydi. seriyi ilk çıktığından beri severek okuyorum zaten türk bir yazarın elinden çıkan gayet başarılı bir fantastik kurgu. türkiye'de böyle işler görmeyi seviyorum.
çok fazla aynı duygu durumunu anlatan tekrarlayan paragraflar ve arada az da olsa cringe sahneler olmasına rağmen sadece daren ve nova'yı okumak tatlıydı. diyalogları sevdim ve sık sık altını çizdiğim yerler oldu, sürükleyici olduğu için de genel okuma hızımı artırdı diyebilirim.