Merhaba size bir kitap ile geldimmm
Hayat Beyazdır
Alıntılar
Ona göre müzik de düşünmek gibiydi. Sanatların en yücesiydi.
Yorumum
Bu kitabı gerçekten çok beğendim. Okurken bazı noktalarda durup düşündüğüm, içime işleyen cümlelerle karşılaştım. Bay M’in yaşadıkları ve yazdıkları bambaşka bir dünyanın kapısını açıyor; sanki her satırda kendi iç yolculuğunu bize sessizce anlatıyor gibi.
Bazen karakterlerin birbirine yardım edişi, bazen de yazarın hikâyeye ince ince dokunuşları o kadar doğal ki, gerçek ile kurgu arasındaki çizgi kayboluyor. Yapay yönleri çok hafifti. Özellikle bazı yerlerde burada kesin yazar kendinden bir şey bırakmış diye düşündüm.Sayfa sayısı az diye çabuk akar dedim de biraz yorgun ama tadında bitti...
Kısacası Hayat Beyazdır sadece bir hikâye anlatmıyor; insana, hislerine ve yaşama dair çok temiz, çok sakin ama bir o kadar da etkileyici bir yolculuk sunuyor.