·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Aralık 2025 11:30 Kitabı ikinci kez okuduğumda fark ettim bir sürü altını çizmediğim yerleri… Aslında ilk okuyuşum serinin ikinci kitabının heyecanı olsa gerek. Az önce kitabın son sayfasına -teşekkür kısmı- geldiğimde anladım ben üçüncüye nasıl veda edeceğimi Asıl biz sana teşekkür ederiz Damla! Emeğine , yüreğine sağlık ! Dakikalarını, saatlerini hatta ve hatta yıllarını harcadığın bu mükemmel eser için çokça sonsuz teşekkürler
İlk kitap bir kurgu evreniydi etkilendik, bittik ve kursağımızda kaldı duygular…ama bilinmeyen lanetin kederi… Bizi mahvetti! Önce bir güzel tokatladı sonra öldürdü ve diriltti bizleri …Nos… Seni görebilme umuduyla dolduk taştık be oğlum Şuan serinin üçüncü kitabı Gümüş Yürek|Yolun Son Şarkısı- kargoya verilmiş ve gönül rahatlı ile başlamayı -heyecanıma yenilmeden sindire sindire okumayı- düşünüyorum.