єѕяα ོ Esra Hocam öncelikle bana bu kitabı önerdiğiniz için çok teşekkür ediyorum.
Aslında çok yorum yapmayı beceremem ama artık ne olduysa idare edin 🙈 Yusuf Yüzlü Demir yürekli kitabının aksine daha sade ve daha akıcı bir dil kullanılmış olması sevindirici 🤗 Diğer kitaptaki gibi her fırsatta sayfalar dolusu abartıyla kişi canlandırması yapılmadan konuların işlenmesi ve sürükleyici, kitaba bağlayıcı tarafı hoşuma gitti. 😊
Günlük Hayatımızda ve çevremizde karşılaştığımız olayları tüm canlılığıyla zihnimde hissetmemi sağlaması gerçekten güzeldi. 🥺Yaşadığı olaylar yüzünden hayatını kendine zindan eden, içine kapanık kendine herkesten uzak kapkaranlık bir dünya kuran kızın tekrar hayata dönüşünün işleyişini anlatan güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum. 😊 Yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim 🤭😅