Kurt Adına ~ Hannah Whitten
.
Arkadaşlar, bu kitabı bu kadar seveceğimi asla beklemiyordum!! Karakterler ve evreni mükemmeldi. Eammon ve Red o kadar etkileyiciydi ki kalbimi onlarda bıraktım resmen!
Efsanelere göre iki kız çocuğu doğar. Biri “Taht Adına”, diğeri “Kurt Adına”. Yüzyıllar sonra ilk kez bir “İkinci Kız Çocuğu” dünyaya gelir. Önceki ikinci kız çocuklarının akıbeti düşünüldüğünde Red daha da önemlidir. Tanrıları tutsaklıklarından kurtarıp geri getirmek için “Kurt Adına” kurban edilmelidir.
Ama kardeşiyle yaşadığı bir olay, Yabanorman ve kanıyla olan bağı her şeyi daha da zorlaştırır.
Eammon’ın karakter gelişimine –daha doğrusu yavaş yavaş ortaya çıkan ve bizi kendine âşık eden yönlerine– bayıldım. Başta tanıdığımız adamla sonlara doğru okuduğumuz adam öyle farklı ama aynı zamanda öyle aynıydı ki...
Bana bunu hissettirmesine bayıldım!
Red ise hem kardeşine verdiği değerle, hem kararlılığıyla, hem de içinde bulunduğu durumla mücadelesindeki gücüyle beni kendine hayran bıraktı.
Annesiyle ilgili yaşadığı kayıp karşısındaki tepkileri o kadar gerçekti ki…
Neve kısmı ise beni apayrı heyecanlandırdı. Kitabın başındaki gizem, sayfalar ilerledikçe heyecanla harmanlanarak inanılmaz bir seviyeye ulaştı.
Lanetler, kehanetler, büyüler, kanla dolu orman ve daha birçok detayıyla harika bir evrendi!
Masalların yeniden anlatımına bayılıyorum arkadaşlar! Bu defa canavar sandıklarımız gerçekten canavar mıydı? Yoksa canavar postunun ardına gizlenmiş başka biri mi?
Hepsi bu kitapta!
Şimdi Taht Adına için çok daha heyecanlıyım!
“Seni daha önce de uyardım. Buradaki hikâyelerin hiçbiri mutlu sonla bitmiyor.”
“Mutlu sonları önemsemiyorum. Seni önemsiyorum.”
#tanıtım #kurtadına #hannahwhitten #yabancıyayınları #kitapyorumu