23 öyküden oluşan, kaleminin samimiyetiyle tanışmaktan mutluluk duyduğum yüreğe dokunan kitabıyla geldim. Çok, akıcı, içten bir kitap olmuş. "Ah Sermet Bey" hikayesinde gönülden bir ah çekip değişen değerler üzerine dertleniyor insan. "Hulusi Bey'i Beklerken" hikayesinde sizi bekleyen sürprizle şaşıracaksınız. "Uyumlu Bir Çift" hikayesi zıtlıklardan uyum doğamaz mı? sorusunu akıllara getiriyor ve sorgulama da yaptırıyor insana. "Neriman Teyze"nin yalnızlığına ortak olmak istiyorsunuz yürek burukluğuyla. "Fotoğraftaki Gözler" hikayesi tertemiz dupduru sımsıcak bir 'iyi misin?' ne kıymetlidir ve ne iyi gelir insana dedirtiyor. Böyle keyifle okuyacağınız akide şekeri gibi yavaş yavaş sizi içine çeken ve damakta kalan hoş lezzetiyle yüzünüzde bir tebessümle kapağını kapatacağınız hikayelerden oluşuyor kitap. Başka hayatların da ötesinde nesnelerin, ya da hayvanların gözünden de bakmayı sağlayan her varlığa empati geliştirmenizi sağlayacak,bakış açınızı zenginleştirecek bir eser olmuş.
" Oysa Hiç Karşılaşmamıştık" dese de yazar siz karşılaşmak için fırsat yaratın. Okuru bol olsun.