Puan vermedi·208 syf.··
2025 32. kitabı
Benim kelimelerim bu kitabı anlatmaya yetmez… ağlayarak okumadığım tebessüm ettiğim bir kaç sayfa var, gerisini hep ağlayarak okudum… Yas kitabı değil denmiş ama bence mükemmel bir yas kitabı.. insan nasıl dağın altından kalkar çok güzel ifade edilmiş… Ama nisan… beni bitirdin kızım… bir insan hem çocuk hem de nasıl yetişkin olabilir… 9 yaşındaki bir kıvırcığın binlerce kişiyi etkilemesi çok ilginç…cennette zaman kavramı olmadığı için sen bizim her halimizi görmüşsündür ekin… belki gülüyorsun halimize ne var bu kadar üzülecek diye… ama bence annenin yükü o kadar büyük ki Allah ona dağıtma imkanını yazılarıyla bahşetmiş Sen hep gül Ekin… Allah da hiç bir anneyi ve Sultan hanımı ağlatmasın….
Benim Adım EkinSultan Karaaslan · Timaş Yayınları · 2025290 okunma
·
156 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.