·244 syf.····Okunma: 15 Aralık 2025 21:44 Bazen kitapları sırf kapağının tatlılığından dolayı alıyorum. Bu kitap da o kitaplardan birisi. Kitabın hem kapağı tatlı hem de içindeki hikayeler tatlı. Kitapta birden fazla karakterin hikayesini ve bu çamaşırhanede yollarının nasıl kesiştiğini okuyoruz. Kitapta yer yer sinir olduğum karakterler oldu bunu spoiler verdiğim kısımda anlatacağım ama genel olarak hikayeler ve sonu güzeldi.
SPOILERlı kısım
Kitaptaki erkekler (Woochul ve Daeju özellikle) o kadar gıcık ediciydi ki ikisinin kafasını birbirine tokuşturmak istedim. Tabi bu bana biraz da Güney Kore'de erkeklerin toplumsal davranışlarını yine göstermiş oldu. (Belki bu Kore'deki olayları biliyorsunuzdur.)