·152 syf.····Okunma: 17 Aralık 2025 00:34 Kitabı aldığımda içinde birden fazla öykü olduğunu bilmiyordum,ancak kısa kısa öyküler olmasına rağmen gerçekten okuması zevkliydi. İlk Ahmet Ümit kitabımda tabii yazarın ilk polisiyelerinden olmasından ya da kısa öyküler olmasındandan da kaynaklı olabilir ama ben daha fazla detay/derinlik isterdim. Buna rağmen keyifli bir okuma oldu hatta uzun zaman sonra bir kitabı elimden düşürmeden okudum diyebilirim. Daha ki kapsamlı bir yorum yapmadan önce yazara bir kez daha şans vermek istiyorum.