Puan vermedi·240 syf.··Beğendi
· Ben Harry ciyim galiba :)) kitap bir çocuk kitabı olarak güzel, eğlenceli, maceralı ve keyifli bir kitap. Ama Harry i şiddet içerikli ve çocukların uzak durması gereken bir kitap gibi göstermesi pek hoşuma gitmedi, bir de bazı noktalarda çok fazla tekrara düşüyordu hikaye, bunlar dışında keyif aldım diyebilirim