·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Aralık 2025 01:11 Allah nur içinde yatırsın seni büyük komutan. Yolunda gidebilmek bize de nasip olsun… Umarım sen de şafaatçilerden olursun ve bize sen de şefaatçi olursun …Şu anki halimize baksan Filistine Kusüse baksan eminim ki sadece üzülürsün bize asıl üzülünmesi gereken kişinin maktülden çok katil olana üzülünmesi gerektiği gibi misal
Ne diyeyim ki
Hüzün bıraktı bende bu kitap … Kendi eksikliğimden midir Müslümanların zulüm altında olup hergğn buna şahit oluşumuzdan mıdır içimizden bir Salahattin çıkamayaşından mıdır? Çaresizliğimizden midir ?Bilmiyorum
Salahaddin Eyyubiyi hayranlıkla okudum .. Tam bir Müslüman ! Ne büyük şeref . 57 yıl yaşamış . Önemli olanın yaşamak değil o yaşantıyı nasıl sürdürmek olduğunu anlasak keşke.. Böyle yaşamak herkese nasip olsun …. Böyle yaşamak yaşamak çünkü … Mümince yaşamak …sendrn geriye sadece amellerin niyetlerin kaldığı .. yazacak çok şey var şimdilik bu kadar .. Okumak gerek… Ve müslümanın müslğmandan başka dostu olmadığı bilincini edinmek gerek
Kitap gayet sade bir dille yazılmış Minberin Sırrı “ aslında ne yapıyorsam yapayım İslam için elimden gelenin en iyisini yapayım ana fikri üzerinden başlıyor . “Güneş olamazsan yıldız ol ama en parlak yıldız sen ol” sözü gibi. Evet bizim de Müslüman olarak kötlülükler karşışısında siyonist karşısınde elimizden bir şey gelmediğini düşünebiliriz böyle düşünmemeliyiz işte en iyisini yapmalıyız … Boykotsa boykot , protesto ise protesto paylaşımsa paylaşım en önemlisi ise kalp ile bile buğz etmek…. Allah’ıma duam bütün Müslümanların en kısa sürede bilinçlenerek uyanması birlik olması ve zulmünsona erip zaferler sonuçlanmasıdır … Amin :(((((;;