Aşkta teslim olmak ve kendin için bir şeyler aramamak gerekir!
Aşkta cevap beklenmez, ödül beklenmez,
Aşkta hiçbir beklenti yoktur.
Aşkta ararsan bir menfaat, bulamazsın, pişman olursun...
Teslim olmazsan acı çekersin...
Çünkü aşkta sen yoksun, ancak aşk var!
Topyekun aşkın hükmüne düş, yan ve kavrul.
Yoksa aşktan nasıl bahsedersin?
Yoksa "Ben de sevdim" nasıl dersin?