İyi günler Sevgili Okurlar. 2. defa okuduğum "Müslüman Gençler İçin İrade Terbiyesi" kitabı hakkında birkaç söz söylemek istiyorum. Öncelikle kitabın dilinden bahsedeyim. Dili sade ve anlaşılır. Hadislerden de kaynaklanılan eser, bir sohbet havasını estiriyor. Okumaktan keyif aldığım bir eserdi. Gençlerin, özellikle 15 - 25 bandında olan insanların ihtiyaç duyduğu bir eser olarak görüyorum.