·142 syf.····Okunma: 18 Aralık 2025 17:11 kötü olduğuna karar verdim ve yarısından sonrasını göz gezdirerek bitirdim çünkü kötü.
ilgimi çekmiyor. hikâye anlatıcılığı kötü. biçemine uygun bir dil yok. eski kelimelerle süslenmiş ama ton, buna uygun tutulamamış.
bir distopya kurulmuş güya ama aktarım eksik. yetersiz. devrik cümleler ve eski kelimelerle süslü bir edebiyat izlenimi uyandırılmaya çalışılmış ama olmamış çünkü neden olsun?
beğenmedim.