·312 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2025 19:10 Merhabalar,
Fantastiklerin en iyileri arasında olan serinin kitabı, tüm övgüleri hak ediyor. Çok eğlenceli, aksiyonlu ve tatlı bir kitaptı. Filmi de son derece mükemmel zaten. Söyleyecek kötü bir söz bulamam.