10/10
·408 syf.··
2025 123. kitabı
·
30 saatte okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2025 18:03
Selamlarrrr Benim spor romantizm türünde favori serim olacak sanırım bu seri. (Hani bu türü sevmiyordun dediğinizi duyar gibiyim. Demek ki neymiş her büyük konuşmayı o türdeki yazılan en iyi kitap yıkarmış.) Kitabın son yirmi sayfasında o kadar ağladım ki Allah'ım böyle birşey yok. Yani yazar beni nasıl mahvettiğini görse oturur benimle birlikte ağlardı yemin ediyorum kendime gelemedim. Evet mutlu son mu? Mutlu ama benim için inanılmaz buruk bir sona sahip kitap. Bu kadar minnoş bir kitap yazıp sonunda beni nasıl paramparça ettin ey yazar açıkla lütfen Ben ilk kitabın sonunda yıkılmış bir insanken ikinci kitapta mahvoldum. Şimdi ilk kitabın sonunda Galatasaray'ın yıldız oyuncusu Utku Deniz' in lisansının alınması ve maçlara çıkamayacak olması ile kapatmıştık. Ki ben bu kısma çok üzülmüştüm. Ama sevginin başaramayacağı hiçbir şey yoktur derler ya Güneş, Deniz' i bir an bırakmadı, arkasında dağ gibi destek oldu. Yıkılacak mı hissedip dayanak oldu ve verilen çabalar ile o lisans tekrar Utku Deniz' e geri geldi. Güneş ve Deniz ikilisi öyle nahif bir çift ki okurken minnoşluktan bayılırsınız. Aralarında ufak imalar olsa da kitap kesinlikle +18 değil. Bence her yaş grubuna uyacak cinsten. Ayrıca kitaptaki maçların profesyonelliğine, ya da Lara' nın iş etiğine uygun davranışlarına kadar herşey inanılmaz kaliteli yazılmıştı. Kitapta dostluğu, aile kavramını öyle güzel hissediyorsunuz ki sanki cidden o ekibin içerisinde gibi oluyorsunuz. Belki de ben bu şekilde hissettiğim için duyguları da sevinç olsun, üzüntü olsun en üst noktada yaşadım. Kitapta sadece benim için boşlukta kalan kısım Beril ne ayak kısmı oldu? (Az bir intikam diye bağırmadım değil.) Hele Allah'ım Atlas şerefsizi bu kitapta karşımıza daha beter bencil olarak çıkıyor. Bir durak noktası yok herifin fitil etti beni it. Bu ikili dışında ters köşe yaşadığım tek kişi Yarkın oldu. (Asla ama asla seveceğimi düşünmediğim ama bayıldığım o karakter ) Ve Alperen... Diyecek hiçbir kelimem yok. Okudukça hüngür hüngür ağladım. Ki ben bu kısmın spoisini yememe rağmen ağladım. Kitabı kapattım, soluklandım, okumaya başlayınca tekrar ağladım. Benim için unutulmaz karakterler listesinde yer alacak çok net diyorum. Hayat gibi içerisinde acıyı, tatlıyı, heyecanı, aşkı, ihaneti herşeyi barındıran bir kitap Yedinin Nabzı Ben çok severek okudum. Sizler de çok severek okuyun
Yedinin Nabzı 2Gülben Sakar · Athica Yayınları · 202540 okunma
·
124 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.