Ece G

@Eccew
Puan vermedi·352 syf.··
2025 20. kitabı
·
22 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2025 17:56
Kendisi bu yıl bitirdiğim son kitap olacak büyük ihtimalle. Güzel miydi evet ama bana göre çok betimlemeli bir kitaptı. Cümleler fazla detaylı ve betimlemeliydi. Sonu hakkında söylemek istediğim çok şey var ama spoiler olmasın diye söylemeyeceğim tabi ki. Sadece şunu söyleyebilirim benim ilk olarak beklemediğim bir sondu biraz ters köşe oldum ve sanki biraz çabuk bitti. Kitap akıcıydı evet ama sonu biraz çabuk bitirilmiş gibi geldi. Aslında okuma listemde olmayan bir kitaptı okulun kitaplığına almıştı babam ama görünce götürme ilk ben okumak istiyorum, götürme demiştim merakımdan. Merak eden varsa okuyabilir. Ve vermek istediği mesaj güzeldi. Mesajı buraya yazmayacağım ama ufak bı spoi Bigalı kasap Adnan bize çok güzel bir mesaj veriyor. Şimdiden iyi okumalar...
Göbeklitepe'de Gece YarısıKayahan Demir · Timaş Genç Yayınları · 2025117 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.