Şunu söylemeden geçemeyeceğim, ben de anne tarafından Themiskyra'lıyım:) Themiskyra günümüzde Terme Çayı'nın bulunduğu bölge. Orada Amazonların yaşadığı zaten biliniyor ama bu kitabı Hannah Lynn in Yunan Kadınları serisinin kitaplarından olduğu için almıştım. Bu tesadüf hoşuma gitti, paylaşmak istedim.
Kitaba gelirsek, spoiler vermeden anlatmak zor ama Amazonların en güçlü olduğu dönemi ve azalıp dağıldığı olayları anlatıyor. Serinin okuduğum diğer iki kitabı kadar içine almadı ama gözlerimin dolduğu, duygularımın yükseldiği noktalar da vardı.
Genel olarak keyifli bir kitaptı diyebilirim. Mitoloji sevenlere tavsiye ederim.
Kitapla ve sevgiyle...