Merhaba bugün sizlere çok anlamlı bir kitapla geldim.@fermankaracam ın kaleme almış olduğu "DÜNYA ÇOCUKLARDAN MEKTUPLAR" kitabı.
Kitabın anlamlı olmasının sebebi ise Ferman Bey'in 1987 yılında "Gül Çocuk" adında çıkarmış olduğu dergi ile başlatmış olduğu mektuplaşmalardan oluşuyorolması.
Dergide Arapça,İngilizce ve Farsça dillerinde şiirler,maniler,fıkralar yer alıyordu.
Bir gün taa Fas'tan bir çocuk Arapça yazılı bir mektup yolladı.
Bunu mutlulukla karşılayan yazarımız da farklı ülkelerde yaşayan çocukların adreslerini birbirlerine vererek mektup arkadaşı olmalarını sağladı.
Böylece farklı dillerde farklı ülkelere gitmek üzere pek çok mektup oluştu .
Yazarımız da bugün,miniklerin birbirlerine yazmış olduğu samimi mektuplardan oluşan bu kitabı meydana getirdi.
Kitapta pek çok ülkeden yazılmış mektuplar bulunuyor.Hepsi de içten ve doğal.
Bu devirde mektuplaşmak nedir çocuklar bilmiyor.Keşke geçmişe dönebilseydik.Her şey o zaman güzeldi...
Kesinlikle göz atmanızı tavsiye ederim..
Yazarın,yayınevinin ve sevgili @nihllck.kitap ın emeğine sağlık.
okur.cocuk