Kütüphanede arka kapak yazısını okuyup heyecanla almıştım ama maalesef ki beklentimin bayağı altındaydı. Çok kısa bir kitap olmasına rağmen 5 gün gibi bir sürede okudum. Yazım dili hiç akıcı değildi ve zorla bitirdiğim de söylenebilir. Konusu kötü değildi ama sürekli geçmişten ve günümüzden karmakarışık bir şekilde anlatılması kitabı maalesef ki kötüleştirmiş. Kısaca konusundan bahsetmek gerekirse Julie yıllar önce evinden kaçılır ve bunu tek gören kardeşi Jane. VE 8 yıl sonra Julie’i bir anda kapıya geliyor. Ama birden fazla kimliği ve yakın zamanda düşük yapmış olması annesini şüphelendiriyor. SPOİLER: Yani Julie güçlü bir karakter gibi mi gösterilmeye çalışmış bilmiyorum ama Julie tecavüz ve uyuşturucu , fuhuşa zorlanmış bir kadın evet yaşadı ama buna yaşamak denirse. Boş vaktiniz yoksa okumasanız da olr