5/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2018 6. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 25 Nisan 2018 22:48
Kitap ne iyi ne de kötü.Sadece editörün kitabı iyi incelemediğini düşünüyorum.Çünkü anlatım bozukluğu,kelime yanlışları ve kahramanları birbiriyle karıştırma gibi hatalar vardı.Tabi yazardan kaynaklı birr hatada vardı o da betimlemeleri uzatmasıydı.Anlatımı güzel ama betimlemeleri uzun olması konuyu sıkıcılaştırıyor.Merak ederek aldığım bir kitaptı ama beklentimi karşılamadı.
VakaHarun Özkan · Ren Kitap · 2018604 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.