·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Nisan 2018 22:48 Kitap ne iyi ne de kötü.Sadece editörün kitabı iyi incelemediğini düşünüyorum.Çünkü anlatım bozukluğu,kelime yanlışları ve kahramanları birbiriyle karıştırma gibi hatalar vardı.Tabi yazardan kaynaklı birr hatada vardı o da betimlemeleri uzatmasıydı.Anlatımı güzel ama betimlemeleri uzun olması konuyu sıkıcılaştırıyor.Merak ederek aldığım bir kitaptı ama beklentimi karşılamadı.