·379 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ekim 2025 00:00 Benim için bu kitap, kesin bir bilimsel gerçeklikten ziyade sosyal ilişkilerde işimi kolaylaştıran bir araç. Aslında olay 'etrafım aptallarla dolu' demek değil.. Benim gibi düşünmeyen, farklı dilleri konuşan insanları nasıl çözerim?' meselesi..
Kitap bana şunu öğretti: İletişimde sadece kendi doğrularıma ('ben' odaklılığa) takılıp kalmak yerine, 'Karşımdaki neyi duymak istiyor?' sorusuna odaklanmak gerekiyor. Yani mesele etrafımızdaki aptalları bulmak değil, o farklı karakter dillerini tanıyıp ortak bir frekansta buluşabilmek için bir başlangıç noktası yakalamak