·104 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2025 18:30 Ne mübarektir Rabia’tül Adeviyye olabilmek.
Takvayı,edebi,ihlası ve sonsuz imanı yaşıyorsun onun ruhunda
İyiki alıp okumuşum dediğim bir eser olduRabbim hepimize Rabia’tül Adeviyyenin şuuru ile İbadetlerimizi yerine getirebilmeyi yaşayabilmeyi nasip etsin