Selam :)
10/10
·576 syf.··
2025 37. kitabı
Loresima yazım dilini acayip geliştirmiş bu kitabında. Sanki kitap değilde dizi izliyormuşum gibi hissettim. Her yerde güçlü kadın görmek beni acayip mutlu ediyor. Bu kitapta da ahuzarı güçlü görmek acayip keyif verdi. Yazım dili akıcı ve sürükleyiciydi. Tek sıkıntı puntolar insanın gözünü yoruyor. Onun dışında mükemmeldi. Timur sen nası bir yiğitsin o karizma ne. Kitap askeri mafya şeklinde. Timur gizli görev olarak mafyanın içine sızıyor ve ahuzarın yardımıyla mafyanın sağ kolu oluyor. Olaylar ondan sonra başlıyor. Kan, şiddet, psikolojik baskı, silahlar , kaoslar neler neler var aradığınız her şey burada var. Ben kitabı acayip beğendim heyecanlı ve aksiyonlu bir kitaptı ve aksiyonlu kitaplara bayılırım...
1000Kitap
Bülbül Kapanı ILoresima · Ephesus Yayınları · 20243,709 okunma
·
186 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.