·176 syf.····Okunma: 23 Aralık 2025 18:28 Kitabın arkasını okuduğumda korku dolu bir kitap okuyacağımı sanmıştım ama hiç alakası yokmuş. Her ne kadar cinlerle, gulyabanilerle dolu olsa da kitabın atmosferi o varlıkları korkunç olmaktan çıkarıyor. Sadece fantastik birer yaratık olarak hayal ediyorsunuz.
Kitabın konusu çok ilgi çekici olsa da beni pek içine alamadı. Hatta ortadan sonra sadece bitirmek için okudum. Çok yüzeyseldi. Her ne kadar edebiyata boğulmuş, çok derin kitapları sevmiyor olsam da bu kadar yüzeysel kitapları da sevmiyorum. Biraz karakterlerin duygusal durumunu da okumak isterdim ama sadece aynı karakterle farklı olayların anlatıldığı macera-öykü kitabı olmuş.