·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Kasım 2025 00:00 Yarın Yok’un konusu ve verdiği mesajlar etkileyici olsa da kitap bana biraz yüzeysel geldi. Distopik dünya ve bilimsel arka plan ilginçti ama daha detaylandırılabilirdi. Olayların hızlı ilerlediğini düşünüyorum. Yine de insanlığın doğayı ve bilimi yanlış kullanmasına dair yaptığı uyarılar düşündürücüydü. Kısa sürede okunan ama eksik bırakılmış hissi veren bir roman olduğunu düşünüyorum.