8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2025 30. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2025 22:36
"Aşık Kadınlar " tokat gibi bir etki bırakıyor. Bütün kadınlar bu kitabı okumalı mı yoksa hepsi uzak mı durmalı bilemedim. Kitabın adı "Aşık Kadınlar " ama sadece nefret var herkes herkesten nefret ediyor. İronik gerçekten buda yazarın kara mizah anlayışı .. İki kadın iki farklı hayat birinin sonu güzel birinin üzücü en azından kitap bunu söylüyor bence kitaptaki bütün kadınların sonu hüsran Bu çağda yaşamak istemezdim ama kadınlar için güzel bir çağ var mı bilemedim.
Aşık KadınlarElfriede Jelinek · İthaki Yayınları · 2021752 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.