Herkese Selamlar
Sizlere serinin ikinci kitabı ile geldim. Birinci kitap su gibi akıp gitmişti şimdi ikinci kitapta öyle kurgu hızını hiç kaybetmedi ve oldukça güzel.
Mete kabul ile Veyron’nun peşine düşüyorlar. Çünkü eğer Veyron istediği güce kavuşursa alemler arasında en güçlü olucaktı. Bu arada Bilge’de büyük babasından kalan sayfaların çevirisine ulaşmaya çalışıyor. Veyron ise karanlık sayfaları eline geçirmiş yakın zamanda Karanlık geçidi açacaktır. Bu arada Veyron karanlık güçleri Mete ve Kabil’in peşine takmıştı. Kabil ölümsüz han soyundan geliyordu gücü oldukça fazlaydı ama Mete henüz içindeki güce tam erişememişti. Bilge Teoman ile Antik kente gidip sembolleri çözüp Mete’ye yardımcı olmaya çalışıyordu. Bu arada Mirone’de Ardor krallığında Veyron’u arıyor ondan bir iz bulmaya çalışıyordu. Aynı zamanda krallıkları bir araya getirip bu savaşı durdurmaya çalışıyordu içlerinden bazıları onay versede bazıları insanların dünyasının yok olmasının kendilerini ilgilendirmediğini düşünüyordu.
Mete,Bilge,Kabil ve Mirone bu iki dünya arası savaşta başarılı olabilecekler mi?
Fantastik kurgu severler için tavsiye ediyorum…